Inventarizace závazků a pohledávek
Tento modul usnadňuje práce spojené s dokladovou inventurou závazků a pohledávek prováděnou při roční účetní uzávěrce. Umožňuje:
- automatické zpracování dodavatelského a odběratelského salda, převod závazků a pohledávek do samostatné evidence pro dokladovou inventuru k libovolnému datu (=datu roční uzávěrky)
- každou fakturu označit libovolně definovatelnými stavy :
- externím stavem, tj. z pohledu obchodního partnera
- interním stavem, tj. z pohledu svého
Tyto stavy lze využít pro lepší práci ze souborem faktur (tisky, přehledy, tisky dopisů, atd.).
- tisknout hromadně dopisy se žádostí o potvrzení stavu pohledávek a závazků (s libovolným textem, v cizím jazyce)
- evidovat, které dopisy a s jakým úspěchem se vrátily (potvrzen stav pohledávek, nebo sporné pohledávky, ...)
« předchozí další »

|
 |