Základ
Základní modul obsahuje nástroje umožňující kompletní zpracování účetní agendy firmy:
- definice základních databází (adresář obchodních partnerů, účtový rozvrh, další číselníky a parametry)
- záznamy účetních případů, tj. zápis dokladů do účetních deníků rozdělených do skupin:
- deníky počátečních stavů
- deníky dodavatelských faktur
- deníky odběratelských faktur
- finanční deníky (banky a pokladny)
- deníky obecných účetních operací
- deníky závěrkové
- výstupy z hlavní knihy umožňující různou míru syntetičnosti, detailní pohled na hospodářská střediska či nákladové druhy
- výstupy (přehledy, tisky, grafy) z dodavatelského a odběratelského salda - obraty, analýzy dle data splatnosti, dle měn, přehledy neuhrazených faktur, atd.
- definice a tisky účetních výkazů
- tisky podkladů pro DPH a daň z příjmu
- nástroje na automatickou roční účetní uzávěrku
- nástroje na evidenci postoupení závazků a pohledávek se zachováním historie a možností tisku salda platného v minulosti
« předchozí další »

|
 |