 |

Služby
|
 |

 |
Hotline-poradna pro každého
Při práci s programy poskytujeme uživatelům průběžnou podporu.
-
Zatím nejrozšířenější je telefonická poradna. Předpokládáme, že je to tím, že pro uživatele je nejsnadnější zvednout telefon a vyřídit vše ústně.
- E-mailová poradna má nejlépe dokumentovanou historii a dotazy posílané e-mailem jsou vždy lépe formulované a doplněné otisky obrazovek nebo tiskovými výstupy. Tuto poradnu IDEA preferuje.
- Nejúčinnější je datová hotline. Umožňuje našemu poradci připojit se na váš počítač, zobrazit si to, co vidí uživatel a problém odstranit, aniž bychom k vám museli přijet na servisní zásah. Tímto způsobem lze velmi rychle a efektivně zjistit v čem je problém a to i v případě, že se toto nepodařilo telefonicky. Technické řešení této služby je sice složitější, ale její účinnost je mnohokrát vyšší. Pokud to dovolí bezpečnostní politika, doporučujeme tuto službu zřídit.
|
 |
|
|
 |